Tavaszi bénázás -.-


Igen, tudom, még nincs tavasz, de onnantól számítva, hogy először horgászunk békéshalakra az évben, nálam már tavasz-szagú a dolog... elnézést: illatú! Az első ilyen peca pedig... hát, hogy is mondjam? Katasztrofális!

Mivel az idő csodás, érzem, hogy a keszegek, pontyok már csalogatnak a partra, egy kis feederezésre. Vagy engem inkább matchezni! Viszont hiába vagyok beindulva. Engedélyem ugyan már van, de a jegyem még készül. Dórinak már megvan, úgyhogy egyet tehetek, asszisztálok neki a szombati pecához. 

Szóval Sancho Panza lettem, de nem bánom, nekem már az is tökéletes: szeretek a tóparton szerelgetni. 


Az idő kicsit szelesebb, mint vártuk és a nap is többet mutatott magából eddig, de azért elkezdjük összeszerelni a cájgot. Na, itt kezdődnek a bajok: 

1. Összeszerelés: Dorisz megjegyzi finoman, hogy az egyik boton a két tag nem illik egymásba!
Mi van? Az lehetetlen, valamit rosszul csinál! - gondolom elsőre, ahogy minden férfi társam ezt gondolná! Ja! Ne hazudj, ezt gondolnád!
Ekkor esik le, hogy letisztogattam a botokat és van két rémesen egyforma pálcám, amik mégis más típusúak. Az első tagjukon pedig nincs is látható különbség.
Összecseréltem és persze a másik otthon maradt... -.-
Majdnem, de mégsem ikrek.
2. Kötnék egy horgot: Ezt általában, ha csak általános keszegezésről, könnyű pontyozásról van szó otthon csinálom. Bár ott is szoktak lazább balesetek előfordulni tavasszal:

Uhh, megúsztam...

Most viszont jobb lenne egy friss 12-es zsinórral kötni, hogy elhúzzák a kicsik is. Próbálom, nem megy. Biztos kicsit hűvös van. - nyugtatom magam. Megint nem sikerül. Harmadjára: jó, én tudom, hogy az embernek élete végéig nő az orra meg a füle, de az ujjai is DAGADNAK??? Basszus, nem olyan rég még könnyedén kötöttem a 22-es horgot!? Mi lett?
- Ööö, jó lesz ide az előkötött 16-ossal! -.-
Jó leszen az!
3. A pontyos szerkó: Gondoltam hideg vízi lebegtetéshez pellettel, kukoricával, egy egyszerű kosaras cucc lesz jó Dórinak. Elsőre a nehezebbik kosarat raktam rá, de meggondolván a dolgot levettem és a könnyebbikkel szereltem össze. Amikor kész lett, akkor vettem észre, hogy: 
Dupla Koppány
WÁÁÁ! Rajtahagytam az előző kosár alsó gumihengerét. Hát mi ez a...?
Vakegér. -.-

4. Csalicsere: Eltelt egy kis idő és a pellet nem hozott pontyot, így Dóri megkért, fűzzek rá helyette kukoricát és csak kicsit lebegjen.
Gondolkodtam... aztán arra jutottam, hogy jó lesz a nyári szilikonos-technopufis csalizás is. Csak azt nem vettem figyelembe, hogy már kötöttem csali-fület a horogra...
Szerinted? -.-
-.-
no comment
Itt döntöttem úgy, hogy amíg nem jön meg a jegyem, addig jobb lesz ha hanyagolok mindent a horgászattal kapcsolatban, mert ez kútmérgezés! - ahogy Puzsér Úr mondaná.

Teljesen Dórira hagytam mindent - miközben néha-néha nevetésben tört ki, az eddigi alakításomon - és így a "segítségem" nélkül tudott valami eredményt is kicsikarni:

Mosolyog a bajsza alatt!


Hogy les a Károly!

Ez a peca még nem a halakról szólt, a Potyka is legközelebbre maradt. Addigra lesz jegyem és talán rendbejövök idegileg is!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Vigyázz! Ne sérts meg senkit!