Blogok találkozása és hullámkeltés tilos!

Örültem, mikor Ati (Dunai Márnák Nyomában) megígérte, hogy elvisz egy közös fővárosi márnázásra. Majd' egy év eltelt, mire ezt meg tudtuk valósítani. Nagy örömömre, a horgászat előtti estén, Ati üzent, hogy Figura (Figura Horgász Blogja) is velünk tart. Tehát egy igazi blogtalálkozós márnázásnak néztünk elébe! Ekkor még nem tudtuk, hogy ez lesz az egyik legsötétebb napja horgászkalandjainknak...

Nem titkoltan az volt a reményem, hogy el tudok lesni néhány jó mozdulatot, szerelést Atitól, aki igen jó márna-vadász hírében áll. Nekem - aki még "kölyöknek" számítok a Dunán -, ez bizony nagy segítség lenne.
Mindig segítek szívesen 'bárkinek' helyválasztásban és praktikákban, és ebből indulok ki, én naiv! Nehezen értem azokat, akik féltik a helyeket, módszereket, persze az sem alaptalan hozzáállás! Érdemes előtte megtudni, milyen horgász is az illető, ha egyáltalán horgásszal állunk szemben!? Erről lehetne hosszan írni, egyszer meg is teszem.
Ati védjegye.
Szerencsére mostani partnereim készségesen segítettek és igazítottak el, ráadásul Figu és Ati is ügyes fotós, ezért gépet sem vittem. Gondoltam inkább kérek a jobb képekből majd, minthogy az én sánta fotóimat kelljen válogatni.
Na, de ne kerülgessük a forró kását, térjünk rá arra, hogy mit fogtunk aznap így hárman, a három blogoló; a három minden hájjal megkent, márna kapásra kiéhezett, elszánt horgász!
Nagyon figyelj, mert nem lesz egy hosszú sztori: 0

Őszinte mosoly.
Nem igaz. Fogtunk gébet! -.-

Figunak volt még egy komoly akasztása, amire süvítő orsó volt a válasz... aztán lemaradt. Ezek azok a fajta kapások, amik álmodban kísértenek tovább és nedves homlokkal riadsz fel.
Nem szégyen ez. Jól tudom, hogy a Dunánál nem ritka a nullázás,  ezért nem bánkódtam, (bár nem is szoktam) ráadásul jól éreztük magunkat így is. Inkább jókat röhögtünk, mert Ati beígért halai ragaszkodtak a folyóhoz. Persze ilyen nincs, hogy "ígért" hal, mindenkinek a saját tudásán és a víz szeszélyességén múlik javarészt minden, de éppen ezért mulatságos vele szurkálni a másikat, aki a helyi erőt képviseli! Gyakori jelenség horgászkörben.
Estünk-keltünk, de a legszebbet Ati mutatta be!
Ha már ott volt...
Innentől, ha nem is olvassátok tovább - már ha eddig azt tettétek -, én azért leírnék még egy-két meglátást, történést:

Először is nagy tapasztalat és visszaigazolás volt, mert megint láthattam, hogy nem vagyok teljesen hülye, a Nagy Folyamhoz sem. Csak kisebb eltéréseket láttam a fiúk szerelései és az enyéim között és a csali-etetőanyag kombiban sem tévedtem nagyot. Sőt még a jól megítélt dobástáv is adott némi önbizalmat. Bár halat nem.

Szóval ezt látva beképzeltebb lettem, mint valaha! :) Nem, nem ám. Amíg élek tanulni akarok és soha nem leszek igazán elégedett vagy biztos abban, amit csinálok. Ez hátrány is sajnos, mert az önbizalom - elvileg - alapvető kell, hogy legyen, mikor botot ragadsz és elindulsz a vízhez! ...erről is lesz még szó!
Urban peca!
A következő, amiért nagyon hálás vagyok a srácoknak, a jókedv! Imádom ha lehet húzni a másikat és finoman marháskodni. Még akkor is, ha csak néhány órája ismerjük egymást valójában. Ez a közvetlenség jó példája! Tehát mindenképpen pozitív csalódás volt. ...apropó csalódás. Itt még nem tudtuk mi vár ránk délután!

Rá is térek, bár ezt már Figu jobban leírta nálam, azért lássuk az én szemszögemből:

Lara jön, erre mi:
:)............  O.o   WÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁHHHHHHHÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!!!!
AZTA KU**********!!!!
:/

Lara el.
Ez történt.

De lássuk képekben:
A Tomb Raider

Mi a....?

Ajajj.
AJAJJJJ!!!

Pffff...

Én nagyrészt tátottam a számat, mert ilyet még nem láttam és finoman szólva lemerevedtem. Feljebb foglaltam helyet, ezért mindent megúsztam. Viszont Ati bukott egy háromlábút (még szerencse, hogy a másikat felajánlotta aznapra nekem, így megmaradt) és öltözhetett át, mert nyakig beterítette a szép Duna vize. Hála az égnek, a nagyobb bajt megúsztuk!

Szóval a Dunán, erre is kell figyelni! Plusz egy élettapasztalat.

Köszönöm Srácok!!! ...a márnákat is... :)
Remélem lesz még ilyen selfie!

A képeket Tóth József, Figura készítette: Figura Facebook Oldala


A következő bejegyzés egy héten belül jön a balatoni pecánkról. Ígérem ott halak is lesznek! ;)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Vigyázz! Ne sérts meg senkit!